Äntligen fredag.

Idag gäller det. Åh som jag har längtat. Kan inte bli mycket mer taggad, hoppas verkligen att det blir kul ikväll. Men det är ju upp till oss för man har ju det inte roligare än vad man gör sig, eller hur? Hoppas på att klockan snart slår 18.00 så att man kan börja fixa sig lite smått. Kläderna är valda, det blir min nya rosa kjol med en svart tröja. Har däremot inte valt smycken än, tänkte ha ett långt halsband. Märker sen vilket som passar bäst. Har även inte bestämt hur jag ska sminka mig men det bestämmer jag när jag står framför spegeln och ska sminka mig. Tror det blir lite sotiga och markerade ögon.
Idag är även dagen då min sötnos kommer hem, vilket jag ser extremt mycket fram emot. Tyvärr så kommer han inte hem förns 18.30 så får vänta ett tag till. Tråkigt nog, men får helt enkelt stå ut ett tag till.  

Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0