Drömmer stort!

Jag såg nyss på tv4 där det visades Efter 10, Malou intervjuar en massa folk och just idag intervjuade hon Andreas Carlsson. Han som sitter i Idol juryn för er som inte vet :) han har tydligen skrivit en självbiografisk bok om sin uppväxt och han berättade lite om boken, som i mina ögon verkar hur bra som helst. Jag har kommit på hur jag ska få mig att läsa flera böcker, jag älskar självbiografiska böcker och det är dem jag fastnar för och aldrig kan sluta läsa. Man kommer in i dem på ett helt annat sätt och man kan generalisera allt med verkligheten och en själv. Så denna bok står näst på tur efter jag har läst klart L.A. Candy av Lauren Conrad.

Andreas tog även upp att han drömmer väldigt stort, trots att han har gått väldigt långt i sin karriär så vill han ändå gå längre och att ha en sådan drivkraft får mig att visa en stor respekt. Jag drömmer väldigt stort och det är väl det som driver mig framåt, trots att det inte har hänt speciellt mycket i mitt liv. Men jag är ju trots allt bara 19 år så jag har ju hela livet framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0