English class

Nu har jag precis sökt en Engelska kurs till vårterminen. Endast en termin, så det ser jag verkligen fram emot eftersom jag vill bli bättre på att kunna kommunicera på engelska. Jag och krippe har ju planer på att resa till USA där hans syrra bor och då känns det bättre om man känner sig säker på engelskan, vilket jag inte gör nu :P Jag har alltid drömt om att kunna prata flytande engelska utan att ens behöva bry mig om hur jag pratar. Att allt bara kommer självmant. Just nu är jag osöker på min engelska och vågar knappt prata det för att jag tror att jag ska göra bort mig. I huvudet låter det jättebra men när jag ska framföra det så byts alla ord ut och det låter förjävligt. Så om ett halvår kanske jag är proffs. Vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0