Grymt

Det var rätt härligt att vara inne i stan idag. Inte allt för mycket folk men det kanske beror på att det är en torsdag. Presenten blev grymt bra.
Vi var ju även på bio och såg Flickan som lekte med elden och den var verkligen bra, över mina förväntningar faktist. Så nu har jag en film jag måste se och det är Män som hatar kvinnor. Jag vet att man ska se första filmen först men nu vart ordningen lite konstig så jag ser andra filmen först och sen den första, därefter kan jag inte bärga mig tills den sista filmen ska komma ut. Måste gå och se den. Pappa tycker även att jag ska läsa alla böckerna men vi får se om jag gör det, är inte riktigt en sådan som tycker om att läsa, trots att jag gärna vill vara det. Men så fort jag sätter mig med en bok så börjar jag bara tänka på annat.
Ser fram emot morgondagen då det är party, ska bara fundera ut vad jag ska göra på dagen så att tiden går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0