Making is my thing

Seriöst, jag går verkligen in för att designa smycken, det sticker i mina fingrar och jag vill börja med en gång. Jag har fått många olika idéer på hur de kan se ut. Mamma sa att det fanns någon pärlaffär i Gamla stan där man köpte pärlor i hg pris. Kommer inte bli godis jag köper i hg längre utan pärlor.. Vet även att det finns en i Gallerian. Ska nog åka in till stan på torsdag och kolla runt lite.
Har kollat in några sidor där man kan beställa hem olika tillbehör, men tycker att det verkar bra att veta vad man köper, och att man får se hur de ser ut till en början. Men när jag vet det så kommer jag nog beställa hem pärlor och sådant. Så slipper man åka fram och tillbaka till stan hela tiden. Slappis som jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0