Okända städer.. Inte min grej

Idag har det hänt en massa grejer. Var på arbetsintervju på Gulfynd på deras huvudkontor tidigare idag. Jag är verkligen helt lost på ställen jag aldrig har varit på. Och jag är extra duktig på att inte ta reda på det innan heller. Jag skriver bara ut hur jag tar mig dit via SL men där står det bra att man ska gå ett visst antal meter tills man ankommer till stället. I mitt fall skulle man gå 500 m, men åt vilket håll visste jag inte. Det tog mig ca 5 min att hitta en karta och ytterligare 5 min att kunna lokalisera mig på kartan. Den skulle ligga strax vid polishuset och jag hittade en skylt mot polishuset, men sedan kommer det självklart en korsning. Vilket håll ska man gå åt då? Jag orkade inte irra runt där så jag frågade några om hur jag kommer till polishuset. Efter att ha frågar 2 personer kom jag äntligen fram efter 20 min av irrande. Nästa gång hoppas jag att jag skriver ut en karta.
Innan intervjun inhandlade jag en skjorta, grymt snygg. Hade den även på intervjun och fick en komplimang för den. Så köpte den inte i onödan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0