Sorry... I was busy

Jag har varit rätt upptagen idag så det har inte blivit mycket till bloggande.. Eller upptagen och upptagen, min pojkvän har suttit vid datorn så ville inte störa honom mitt uppe i hans planeringar. Jag satte mig istället i soffan och läste min bok L.A. Candy. Har kommit in rätt bra i den nu så man vill knappt sluta läsa, men när ögonen börja svaja upp och ner så måste man nästan sluta.
Har även kollat på idol, eftersom vi var hemma hos krippes klasskompisar igår och festade lite så blev det inget idoltittande för mig, vilket jag inte tyckte var så roligt eftersom de skulle ha Michael Jackson tema. Grymt bra tema. Fast jag tycker att de missade den bästa låten Michael Jackson gjort Heal the world. Som jag hörde för fösta gången i somras.
Kommer lägga upp låten snart :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0