Sparande.. Hjälp mig!

Jag har kommit på hur svårt det är att spara pengar, särskillt dessa tider då det snart är dags att köpa julklappar och då man vill fylla garderoben med varma kläder och stövlar. Försöker lägga undan pengar och det gör jag också men det blir bara någon tusenlapp hit och dit och det kommer inte räcka till en usa resa på långa vägar. Resan dit och hem är inte så svår att spara till men det är fickpengarna som är värst. För att kunna vara där i några veckor krävs en hel del pengar, plus att man måste shoppa när man väl är där.. Jag får ta och leva lite snålt nu, eller iallafall efter nyår då det inte behövs köpas några julklappar och sådant..


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0