Storstan framför mig

Idag åker jag in till stan med Fia och Oliver för att inhandla en present till Jonas eftersom han fyller 19 imorgon. Vad vi ska köpa är fortfarande lite oklart men vi kommer säkert på något när vi väl är där inne. Efter det kanske jag följer med Fia och Oliver på bio där vi ska se uppföljaren till Män som hatar kvinnor.. Tror att den heter Flickan som lekte med elden. Är inte så insatt i svenska filmer eftersom jag inte brukar gilla dem, men dessa filmer sägs vara jättebra så man måste väl nästan se dem innan man dömer ut dem. En grej bara som jag har tänkt på länge, när jag var i 12-13 års åldern så såg jag en film som hette exakt likadant, alltså flickan som lekte med elden. Jag är nästan helt säker på att den hette så och därför är jag tveksam varför en till film får heta exakt likadant. Det är lite skumt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0