Underbar helg

Helgen har vart hur skön som helst, förutom en sak, den har gått så himla fort. Men man har hunnit med rätt mycket. I Fredags firade vi som sagt Jonas och det var verkligen grymt kul. Det var länge sedan jag hade så roligt. Det började med att några träffades hemma hos Jonas innan och sedan åkte vi i samlad trupp in till The bridge där vi skulle äta middag. Det vart tacobuffe :) alla tog det lugnt och snackade runt borden. Därefter blev det party och dans på klubben. Sedan skulle många vidare till en annan klubb men då kände jag och krippe att det räckte så vi drog hem.

I lördags var vi förbi hemma hos krippes syster och lekte lite med deras barn. Därefter blev det middag hemma hos krippe och sedan åkte vi på bio och såg The ugly truth. Grymt bra film med Katherine Heigl. Skulle nog inte säga att det var en tjejfilm trots att många tycker det. Det var nog 5 killar där och de killarna som var där, satt där med deras flickvänner. Kanske tyder lite på att det är en tjejfilm men alla skrattade åt många scener i filmen, inklusive killarna.

Idag har jag och krippe inte gjort så himla mycket. Vi var förbi krippes pappa och farmor ett tag under dagen. Annars har vi spenderat mesta tiden framför tv:n. Det har varit rätt skönt. Men nu sitter han på bussen hem till Linköping igen. Tråkit nog. En av anledningarna att helgen har gått för fort. Kändes som han kom igår och åker hem idag, fast han kom i fredags. Inte speciellt roligt när man varit ifrån varandra i två veckor och sedan bara får täffas i tre dagar. Men jag är långledig snart så då får vi vara tillsammans ett tag i alla fall.

Så har min helg sett ut, grymt rolig och händelserik. Bilder från fredagen kommer upp på bloggen imorgon. Så håll dig uppdaterad ;) 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0