Vänner <3

I min almenacka finns ett ordspråk för vaje vecka, och tråkigt nog som jag har det så satt jag och läste många av dem. Ett av dem var bl.a. denna:

Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.

Tycker denna stämmer till punkt och pricka. En vän kan bara försvinna om man inte träffar dem på ett tag. Hur många vänner har man kvar från när man gick i grundskolan? Och med kvar menar jag de som man umgås med nästan varje dag/helg. Eller ringer minst en gång i veckan. Jag är i alla fall inget proffs på det om jag får säga det själv. Vänner är värdefulla, så ta vara på dem du har.


Kommentarer
Postat av: Jonas :D

HAHAHAHAHAHA fyfan vilken sjuk bild på alla jag dör! XD

2009-10-13 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0