Blöö, inte glad nu

Just nu är jag sjukt irriterad. Skulle kolla så att jag hade med allt inför utgången så att jag slipper bli så stressad när jag ska åka. Och då upptäckte jag att mitt busskort är borta, jag måste ha tappat det eller nått, har inte använt det något i år men det ha alltid legat i min jackficka när jag kännt efter. Så typiskt, mitt gamla låg kvar som jag använde innan nyår men inte det nya. Kunde det inte vara tvärtom! Just idag när vi ska ut och allt, får helt enkelt köpa en bussremsa.
Som tur är beställde jag det på internet och då har man ju förlustgaranti så det kommer ju komma ett nytt, men det tar ju upp till 10 arbetsdagar.

Något positivt har jag att komma med iallafall. Mitt paket kom idag så det blir man ju lite gladare av.

Nu sa jag käka och sen ska jag börja fixa mig inför utgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0