Grym present

Har verkligen kommit på bästa presenten till min sötnos när han fyller år. Det är visserligen 2 månader kvar men då har jag gott om tid att samla in lite pengar. Tror han kommer bli överlycklig. Åh vill berätta men han läser bloggen så det är ingen bra idé.

Snart är det även Alla hjärtans dag, två veckor, lite tidigt ute men jag gillar att planera och om man ska ut och äta så är det nog dags att beställa bord. Det blir nog ingen middag på restaurang för mig och Krippe utan någon tre rätters middag hemma. Det är mycket mysigare tycker jag. Man kan dekorera på sitt sätt och tända en massa ljus och bara ha det mysigt. Jag är tidigt ute med detta men det slog mig bara när jag kollade min kalender idag.


Förresten, på sista lektionen idag hade vi en sådan grym lärare, hon var så rolig. Hon hade en brittisk accent och var väldigt rolig att lyssna på. Ibland när man sitter på föreläsningar brukar man bli trött i öronen av att någon pratar med entonig röst. Men det fick man verkligen inte med henne. Och mitt upp i allt kom skämt på skämt. Hon var bra på att göra plugget roligt.

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0