Orkar inte plugga

Usch vad jag är trött. Gick upp 7 imorse för att åka till jobbet som började 9 och slutade 5. Måste egentligen plugga men orkar inte det. Ska läsa 4 kapitel i en engelska bok tills på måndag. Började lite smått på rasten idag men var för trött då med. Det är ingen mening att läsa när man är så pass trött för då går ingenting in och man lär sig ingenting.

Syster hjälper mig med att sy en kjol. Fick så mycket tyg över sen jag gjorde min nyårsklänning så nu ville jag att hon skulle sy en kjol till mig. Hon har gjort en liknande kjol i skolan som blev jätte snygg så vill ha en likadan. Jag assisterar henne med att göra det tråkiga, stryka och klippa trådar och sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0