Dusch och sen sova

Nu är det dags för en varm dusch och sen blir det nog sängen. Lite tv tittande blir det nog innan men nu är jag hur trött som helst så jag behöver ett x antal timmars sömn för att orka med morgondagen då det är dags för skola igen.

Fattar inte varför jag är så trött nu för tiden. Det kankse är för att jag tar ut all min energi på studierna. Eller så är det för att jag inte tränat på länge, har hört att man blir trött av att inte träna. Särskillt med tanke på att jag har tränat regelbundet sen jag var 5 och sedan slutat bara sådär. Måste ta tag i träningen igen, jag har ju trots allt ett träningskort men det är så tråkigt att träna själv. Mamma är skadad men hon är snart på fötterna igen så då ser jag fram emot en hel del träning.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0