Planering i massor

Är mitt uppe i att planera min 20 år fest och har kommit på bästa temat. Det är ju trots allt bara tre månader kvar (Igår var det exakt på dagen tre månader), så ni kan ju lista ut när jag fyller år.
Tycker det är kul att planera inför fester, skulle till och med kunna tänkas ha det som yrke. Det är ett av mina stora intressen.
Jag vet att jag kanske är ute i för god tid men jag känner mig trygg i det, hellre ha det planerat flera månader innan än att sitta en vecka innan och vara helt tom i huvudet. På vägen kan man ju komma på en massa saker som man kanske vill tillägga för att få det extra bra. Jag fyller trots all 20 och det är en "viktig ålder".

Så ta upp pennan och brainstorma ni med, prova det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0