Underbaraste tjejen jag vet

Sitter här i min ensamhet och är hur lycklig som helst. Sötisen är och duschar så jag passar på att skriva lite här. Var på promenad med favoriten Fia idag, underbaraste tjejen. Det blev inte mycket till promenad utan vi fastnade i centrum och shoppade istället.
Det blev en vårjacka och ett svart baslinne för mig. Älskar jackan, just nu har de ju 100 kr rabatt på alla jackor och kavajer så jag och Fia tog tillfället i akt och köpte något. Har kollat på jackan ett tag nu och klart man passar på att köpa den när man kan få den för 100 kr billigare, speciellt nu när ekonomin suger.

Lägger upp bilder på den senare.. Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

aaw gullunge, vad glad jag blir :)

Älskar dig!

2010-03-12 @ 20:31:17
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0