Världens tråkigaste blogg

Min blogg är nog världens tråkigaste för tillfället. Jag har inget vettigt att skriva än om en massa plugg, men denna blogg har ändå hjälp mig att uttrycka mig på ett annat sätt än vad jag visar "in real person". Det känns skönt att få skriva av sig. Denna vecka har varit ett helvette och nästa vecka kommer inte se bättre ut. Jag känner mig genomstressad och jag har bara lust att skita i allt nu. Hoppa av kursen och bara vara den jag är, komma tillbaka till mitt naturliga Jag. Men jag har lovat mig själv och andra att jag inte ska ge upp så lätt. Det är därför jag mår skit ibland, trots att jag känner mig glad så finns det ändå någonting där som tynger ner mig. 

Det är skönt att det är helg nu, jag ska försöka hinna klart med allt innan helgen så jag bara kan njuta av den och göra saker som jag faktiskt vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0