Mår inget vidare

Jag har typ ångest inför morgondagens tenta. Det är ju inte normalt att vara nervös redan idag. Den här kursen har varit så svår, det har varit extremt många nya saker och regler. Det är matematisk statistik och det är vekligen något jag har svårt för. Det jag har lärt mig de senaste dagarna är att följa mönster, annars skulle jag inte ha en chans. Som jag har sagt tidigare så har jag svårt för läsförståelse vilket den här kursen bara har innehållt. Det är nog därför jag har ångest, magen värker och jag känner mig sjukt stressad. Gråten sitter typ i halsen. Kommer få svårt att sova inatt. Går igenom tal efter tal och försöker minnas hur jag ska lösa dem. Jag vill klara den här kursen, jag MÅSTE klara den här kursen. Ni kanske märker att plugga inte alltid är en dans på rosor. Det kräver mycket engagemang och belöningen blir betyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0