Fel av mig.

Känner mig lite dum nu.. Skrev igår att jag var jätte irriterad för att man aldrig fick något svar om antagningen och när jag kollade mejlen imorse så hade jag fått ett mejl från dem. Men nu är jag skitglad för kom in på min engelska kurs som jag längtat efter att få komma in på.

Snart ska jag börja göra mig redo för att åka in till stan. Tar bussen 13.30 härifrån och då är jag lagon inne till 14.30 då jag ska möta syster.

Är sjukt shoppingsugen nu (vet att jag säger det mycket men har inte shoppat på några månader nu), vet att det snart är jul men vill verkligen shoppa. Det är ändå saker man inte direkt kan önska sig i julklapp. Eller man kan det men jag vill helst köpa dem själv. Hoppas bara pengarna räcker till. Det som är lite positivt nu är att man får shoppa julklappar till sina nära och kära. Även fast det inte är till mig så tycker jag att det är grymt kul.
Ska försöka lägga in alla saker som jag vill ha lite senare (om det får plats?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0