Förberedelserna är i full gång

Gott nytt år!

Förberedelserna är nu i full gång. Gick upp kl 11 imorse och solade. Efter det började jag packa allt som skulle med till Krippe och det blev en stor väska och två stora påsar.
När vi kom hit så började alla förberedelser, jag började duka bordet och Krippe började med potatisgratängen. Den kom precis ur ugnen så här luktar det underbart. Den tar så lång tid att göra så vi gjorde gratängen nu så värmer vi bara upp den senare när det är dags för mat.
Fia kom precis hit nu så vi ska snart börja fixa oss. Eller om en timme kanske men det finns fortfarande mat som ska förberedas.

Jag har ett litet nyårslöfte till bloggen och det är att jag ska fixa den och göra den fin någon dag inpå det nya året. Har även ett litet löfte för mig själv också och det är att jag ska börja träna, ganska orginellt.. Jag har fått med mig mamma så det ska nog funka.

Blir nog inte så mycket mer inlägg idag men jag önskar er alla ett gott nytt år och hoppas att det nya året börjar bra :)

          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0