Hittar inte mina stövlar

Jag har verkligen letat överallt efter mina stövlar. Jag har kollar i varenda garderob, kollat både i förrådet inne och ute och har även varit uppe på vinden men de ligger inte någonstans. Vet att de låg i förrådet inne för inte så länge sen men nu är de putts väck. Vet även att de låg i en påse med en massa andra vintersövlar.
I somras byggde vi golv på vinden så då åkte rätt mycket upp dit men jag har inget minne av att mina skor hamnade där plus att jag redan letat på vinden. Fattar inte att de bara kan försvinna, de måste ju vara nånstans men vart? Fryser så mycket om mina fötter...

Ingen som är synsk som kan säga vart de finns? Eller iallafall komma med förslag om vart man brukar lägga stövlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0