Julkänsla

Börjar få en sån härlig julkänsla nu. Sitter och letar recept på julgodis, på lördag ska jag tillsammans med en massa kompisar baka julgodis. Ser fram emot det. Tycker det är jättemysigt att man samlas och bakar tillsammans, julen handlar ju om samhörighet. Vi ska iallafall samlas och lyssna på julmusik, tända ljus, göra julgodis och bara ha det mys. Det ultimta vore ju om det snöade då, och då kan vi tända en brasa. Åh vad jag längtar till jul.

Måste få tid till att handla julklappar också. Är ledig rätt mycket i veckorna men då brukar jag alltid ha någonting annat för mig, och de flesta jobbar eller går i skolan och jag vill inte åka in själv. Ska snacka med syrran och kolla om hon har lust att handla julklappar med mig efter skolan någon dag.

Krippe åkte in till stan idag och ska handla julklappar. Jag fick inte följa med, kanske av en anledning ;)

                         

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart är du min julskinka? Jag har inte pratat med dig på hela dagen, tror jag bryter ihop snart! :( hehe



Kommer antagligen till Tumba imorgon, är dock sjuk men jag måste antagligen dela ut tidningarna!



PUSS på dig hjärtat

2009-12-07 @ 20:55:26
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0