Julstök

God morgon på er sötnosar.

Idag händer det mycket i min lilla värd, allt inför jul ska fixas och jag ska snart ställa mig framför spisen och göra lite julgodis. Låter som värsta hemmafrun nu men det är jag inte.

Det jag ska försöka hinna klart med idag är
- Baka julgodis
- Städa rummet
- Ta ner allt julpynt från vinden
- Klä julgranen
- Fixa lite med klänningen inför nyår och testa hur hela min outfit ser ut
- Bestämma kläder inför julafton (tro mig, det kommer ta tid)
- Försöka leta efter mina vinterstövlar

Detta är väl i stort sett det jag ska göra idag. Sen får vi se vad som görs och inte görs. Kanske hinner med att göra allt och även lite till.
Glömde en viktig grej, jag ska blogga en hel del idag. Ska försöka uppdatera så mycket jag kan.

Vad har ni kvar att göra inför den stora dagen imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0