Man hinner med mycket på en dag

Snart kommer sötnosen och hämtar mig. Är oerhört pigg för att vara så sent. Gick ändå upp 9 imorse så brukar vara trött runt den här tiden. Men har inte suttit stilla så mycket så kanske är därför jag inte har kännt av något.

Har hunnit med rätt mycket idag. Bl.a annat färgat håret som ni läst tidigare, men har även hjälp Fia med tidningsutdelningen, jag har solat, bytt en förvaringsbänk så jag har någonstans att förvara min dator på. Det blir som ett skrivbord fast är perfekt för min laptop. Det enda som saknas är en stol men de ska jag och mamma fixa imorgon på Ikea, måste köpa en barstol för bänken är så hög.

Imrogon drar jag mamsen och syster till Skörholmen, ska köpa en chokladfondue till nyårsfesten. Det var även någonting mer jag skulle köpa men bara för det har jag glömt bort det (det är inte barstolen som jag nämnde tidigare), ååh det var ju något viktigt. Varför skrev jag inte upp det? aja skit samma, kommer nog på det snart

Nu måste jag springa ut för nu står sötnosen ute med bilen och väntar..

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0