Min helg!

Ursäkta min dåliga uppdatering. Ska iallafall berätta om min helg.

I lördags som ni vet hade vi en bakdag med massa julmys. Bakningen gick väl inte så bra. Vi brände kolakakorna, pepparkakorna blev för mjuka och chokladkolan blev stenhård. Men kvällen blev lyckad. Det var länge sen jag hade så kul. Jag och tjejerna skrattade så magen gjorde ont, hela kvällen. Kom på roliga saker, den ena efter den andra.

Igår hände det inte alls mycket, det blev helt enkelt en vilodag, tråkigt nog låg inte lördagens snö kvar. Men det roligaste var när jag vaknade imorse och såg att det snöade. Brukar inte bli så glad när det kommer snö men i år har det tydligen vänt. Tror det har lite att göra med att det snart är jul. Det var länge sen vi hade snö på julafton så i år kan det ju försöka hålla i sig till julafton så att vi får en vit jul. Håller tummarna.

Ska vara duktigare på att uppdatera bloggen idag. Fler inlägg kommer ;) Nu ska jag följa med sötnosen till optikern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0