Nervös och Ivrig!

Idag är jag ivrig och nervös. Jag är ivrig för att jag och Fia ska in till stan idag igen och köpa vårt löshår och nervös för att sötnosen gör andra steget på tfhs testerna för att komma in på flygkolan.
Kunde knappt somna igår, vet inte vad klockan var när jag somnade men det var inte tidigt. Sen vaknade jag runt 8 imorse och var jättepigg.

När jag vaknade imorse och skulle vända mig om kände jag att ag inte kunde röra armen. Har det blivit så för er någon gång? Jag hade armen ovanför huvudet och hade säkert legat så ett bra tag så blodet hade inte pumpat dit upp på ett tag. Sen när man försöker röra armen så går det inte och man kan inte heller känna den. Det är jätteläskigt. Detta har hänt mig 2 gånger nu och jag har blivit lika rädd båda gångerna.

Nu ska jag byta om och göra mig redo för stadsbesöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0