Ny fungerande dator

Nu har jag äntligen fått mitt nya tangentbord till min laptop. Hur skönt som helst för nu slipper man släpa på ett stort tangentbord hela tiden. Den kom tidigare än vi trodde men det är ju bara positivt.

Just nu sitter jag och väntar på att sötnosen ska ringa, vi ska åka och handla all mat till vår 7 rätters middag som vi ska ha imorgon på nyårsafton. Just nu sitter han i möte men de ska nog vara klara snart hoppas jag. De har suttit där i 1½ timme nu.
Efter att vi handlat ska jag ta ett fotbad och sen ska mina lösnaglar på. Har köpt gelenaglar så de kommer se lite mer verkligt ut än de andra lösnaglarna man köper, de sitter lite bättre också. Kanske kommer lite före och efter bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0