Nytt utseende för bloggen

Snart är det dags för ett nytt utséende för den här bloggen. Jag är inte riktigt 100 på hur den ska se ut men det kommer nog lösa sig ändå. Måste ut och ta en massa foton först, lite synd bara att jag inte har någon systemkamera. Det blir en sådan stor skillnad på foton som är tagna med en systemkamera än dem som är tagna med en vanlig digitalkamera. Men det går att fixa ljus, färg och sådant med Photoshop så jag är inte helt körd.

Önska mig lycka till
, det kommer att bli många svordomar här tror jag.




Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D vad glad jag blir

2009-12-15 @ 22:57:29
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0