Promenad, fika och spruta

Godmorgon! Idag händer det mycket kan jag säga. Just nu ligger jag hemma hos Krippe och ska snart gå upp och äta frukost. Sen ska jag bege mig hemmåt för att möta upp Fia. Jag ska följa med när hon ska dela ut tidningar så det bir som en lång promenad för oss också där vi kan prata av oss lite. När vi är klara med det hade jag tänkt att bjuda över Fia på en fika. Vi har så mycket fika kvar från när släkten var här i lördags. Vid 3 tiden ska jag till vårdcentralen och ta sprutan mot svininfluensan, ser inte fram emot det för har hört av alla som har tagit den att man får jätteont i armen. Men hellre det än svininfluensan. Efter middagen ska jag hem till Krippe igen och sen har jag inte mycket mer på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0