Snart dags att köpa julklappar kanske?

Idag har jag och Fia vart inne i stan och kollar på hår. Det låter lite konstigt men vi har faktist gjort det. Vi båda vill ha löshår så vi var inne i stan och letade efter det. En sak är lite kostigt bara, vi ska köpa clipons och om vi skulle köpa dem i butik så skulle det kosta 120 kr för 4 stycken. Men på deras hemsida kostar dem 18 kr för 4 stycken. Hur kan det vara en sådan stor mellanskillnad. Man får ju ioförsig betala frakt och sådant men man behöver ju fler än 4 stycken och om vi köper 3 paket (12 st) så kostar det mindre än dem man köper i butik. Försöker dem blåsa oss i butiken? Visserligen har de en köpgräns på 100 kr men man tjänar på det hur man än gör. Korkat verkar det iallafall.

På tal om något helt annat. Ver inte vad jag ska köpa till min pojkvän i julklapp. Har verkligen inga idéer. Jag som alltid brukar kunna klura ut något. Eller jag kommer ihåg vad han brukar säga att han önskar sig. Men på senaste tiden har han inte velat ha något speciellt. Någon som har någon idé?
 Måste snart köpa julklappar, har inte köpt en enda och det är ju bara 3 veckor kvar. Jag brukar alltid vara ute i god tid med sådant. Ska försöka knöla in det i nästa veckas planering.

                
                      Vore det inte kul om man fick en sån här söt julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0