Spruta - check, klappar - check (delvis)

Nu är jag här igen. Har inte uppdaterat på några dagar men har haft mina anledningar.

Tog sprutan mot svinis i tordsdags så igår låg jag hemma med feber men idag mår jag mycket bättre, utom att jag har sjukt ont i armen.

Har börjat köpa mina julklappar nu. Känns skönt att ha börjat iallafall, även fast jag inte är klar. Jag är klar med mammas, halva syrrans och halva brorsans klappar. Nu är det bara en klapp till pappa och en klapp till min sötnos som saknas. Men det får jag helt enkelt ta en annan dag.

Längtar lite till lördag så jag och mina kära kompisar ska göra julgodis och bara ha julmys. Har laddat med julskivor och en bok med en massa julgodis.

Drömde att det snöade inatt, blev lite besviken när jag kollade ut och det inte fanns någon snö. Kan det inte komma till jul, det gör allt så himla mycket mysigare. Visserligen är det jag som kommer få köra hem på julafton så det behöver inte vara halt eller snöstorm. Men jag tackar inte nej till att det ligger snö på marken.

Runt 13.00 idag ska jag ner till mammas jobb och hjälpa dem lite, de hade kort om personal så jag får hoppa in. Det är bara några timmar men det är nog rätt utmattande eftersom man ska hanskas med barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0