Tillbaka till då

Åh vad jag älskar kvällens idol. Starten, låtvalen och Slutet = obeskrivbart. Idol har aldrig varit så bra, de toppade verkligen allt ikväll. Grymt bra låtar, och sen kom ju westlife dit. För er som inte vet så älskade jag westlife när jag var liten och när dem sjöng idag så var det som att bli barn på nytt. Blev så himla glad. Kommer vara fylld av en massa känslor hela kvällen. Många av låtarna som sjöngs ikväll betyder verkligen någonting för mig. Bl.a Toves låt av Whitney Houston - Greatsest Love Of All. Mina ögon blir nästan tårögda. Låten är så fin och stark och den väcker verkligen många minnen.




Är den inte fin? Man kan inget annat än att älska den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0