3 timmar till Ikea och tillbaka

Har precis kommit hem från Ikea. Krippe skulle köpa en massa saker till badrummet så vi åkte dit och köpte allt han behövde. Det som var mest störigt vara att det tog en timme dit med bussen och en timme hem. Vi var väl där i kanske en timme också. Men 2 timmar fram och tillbaka var inte nice. Särskillt inte när man vet att det tar ca 20 min med bil. Men vad gör man inte. Här sitter jag och klagar på bussen, ska sluta med det.

Nu är Krippe iväg och köper skruv, jag orkade inte följa med. Det ligger inte så långt härifrån så det kändes lite onödigt att följa med. Efter det ska vi väl försöka skruva upp allt på väggarna. När vi är klara med allt ska vi röra på oss hem till mig. Ska försöka hinna sy lite på min klänning också så även jag får lite gjort.
Ska upp vid halv 7 imorgon bitti och skjutsa pappa till jobbet. Inte så roligt men han brukar skjutsa mig överallt så jag känner att jag är skyldig honom det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0