Ååhhh!

Kollade nyss igenom posten och såg att vi hade fått hem nya H&M katalogen och usch vad fina kläder det fanns i den. Jag skojjar inte när jag säger att jag nästan hittade mins en sak på varje sida. De var en massa fina klänningar som skulle passa bra nu till jul och framförallt nyår. Vill verkligen beställa hem något men nu måste jag faktist spara till alla julklappar som snart måste inhandlas.

Jag tycker att det är riktigt mysigt att köpa julklappar. Visserligen är det kaos i stan nästan hela december men det är roligt att köpa saker till andra. Och jag älskar att slå in dem i paket, jag blir nästan sur när man köper saker och personalen frågar om det är en julklapp och så slår dem in det i ett paket. Men vill inte vara otrevlig mot dem så när jag kommer hem så öppnar jag dem och slår in dem på mitt sätt. Alla mina paket ser nästan olika ut och jag gillar att exprimentera när jag ska slå in. Vira snöret på olika sätt och mixa med färger. Sån är jag och jag älskar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0