Brainstorma!

Fick precis oväntat besök av Fia och Oliver. Väldigt trevligt :) Fia fick sin present som var en aning försenad då hon fyllde år den 29 Oktober. Presenten bestod av choklad, eftersom hon älskar det. Får se vad som händer ikväll. Kanske umgås med våra kära vänner.

På tal om något helt annat. Jag måste verkligen gör något åt mitt rum. Det ser förjävligt ut och då menar jag inredningen. Skorna ligger i påsar och bara väntar på att få utryme att ställa upp dem någonstans i någon garderob. Och har en hel vägg som ser helt tom ut som jag måste försöka hitta på något till. Försökte hänga upp några tavlor där men det blev inget fint alls. Får försöka brainstorma lite och se vad jag hittar på. Vill ha så många olika stilar så kan inte rktigt bestämma mig för vilken stil jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0