Händelserik dag

Idag händer det mycket grejer och mycket som jag ser fram emot. Ska nämligen vara med Fia alldeles strax, efter att jag har klätt på mig. Ska hjälpa henne med ett ärende. Därefter ska jag jobba i 3,5 timme från 13.30-17.00. Varför det är så kort pass är för att jag behövdes extra under den tiden. Efter jobbet ska jag umgås med min bästa väninna Fia igen. Vet dock inte vad vi ska hitta på då men det lär ju bli någon promenad och en massa prat.

Senare ikväll ska jag även skriva ett inlägg om höstens onda cirklar och hur man får dem på rätt spår, som jag läste i Metro igår. Missa inte det för det är verkligen nått som kommer att få en att må bra nu under hösten mörka dystra dagar.

Puss sålänge..

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej pernilla :)

2009-11-17 @ 15:27:28
Postat av: Pernilla

Hej Joakim! Har du hittat hit nu :)

2009-11-17 @ 22:47:18
URL: http://jardemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0