Jag har en idé

Jag tror att jag har kommit på vad jag ska göra på väggen som ser så tom ut i mitt rum. Det finns självhäftande dekorationer på Ikea liknande klättrande blommor som är på bilden nedan. Sådanna skulle vara snygga att försöka sätta upp på väggen. Har haft sådanna förut men när jag möblerade sist så slängde jag dem eftersom jag inte tyckte att dem satt fast så bra. Men har kommit på att jag ska sätta fast dem med tapetklister denna gång. Då kommer dem sitta som berget. Kanske även ska kombinera detta med tavlor eller ett hyllplan som får dem att smälta samman.

Denna självhäftande dekoration kommer som sagt från Ikea och kostar 149:- och då får man 4 st blommor med kvistar som man får bygga upp själv och fästa hur man vill. Finns även i Brun/Beige.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0