Middag och utgång

Nu är jag utvilad efter en lång dag igår. Hade inte tid att blogga då så jag skriver allt nu istället. Gick upp vid halv 7 och skulle skjutsa pappa till jobbet. Kom hem igen vid halv 8 och runt 8 åkte jag iväg och köpte frallor som jag och krippe kunde käka till frukost. Han var så söt igår och följde med när jag skulle skjutsa pappa till jobbet. Det trodde jag aldrig men han följde med. Efter det tog vi en lång frukost och sen åkte vi hem till Krippe och fixade klart lite grejer här. Eller han gjorde det medans jag sov. Runt 3 var det dags att åka in till Södertälje igen för ett ärende och sen hem igen. Kom hem och åt middag och tog det lugnt. Sydde lite på min klänning och halvsov lite i soffan tills det var dags att hämta pappa igen vid 9. När jag änligen var hemma igen så åkte jag iväg till krippe igen och då fick jag sova. Och självklart blev man pigg då, men somnade runt 12 och då kunde ingen väcka mig.

Idag har jag vart nere i centrum bara och köpt lite småsaker. Bl.a. strumpbyxor eftersom det är hål i alla mina andra. Konstigt nog. Fattar inte hur jag lyckas få hål på dem men lyckas gör jag. Köpte även några paddar som man stoppar i skorna så att man inte får lika ont i fötterna av att gå i höga klackar. Får de ikväll om de funkar.

Snart ska jag gå och duscha. Runt 6 tiden ska vi till Stefan och fira honom. Vi börjar med middag och sedan blir det utgång. Kommer ha trevligt. Det var länge sen alla följde med ut och enda chansen att alla förljer med ut när när någon fyller år. Lets Party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0