Mycket att stå i

Idag har jag mycket att stå i. Jag ska bl.a.
Städa och damma
Tvätta
Rensa en bokhylla och en garderob
Duscha och måla naglarna

Jag ska även försöka hinna kolla på en massa program som jag har missat. Jag älskar att man kan se de flesta programmen på internet nu förtiden. Man känner sig inte fast vid tider och om jag jobbar sent så behöver jag inte oroa mig för att jag ska missa nått som jag verkligen vill se. Och även om det går två program samtidigt. Just nu har jag en väldig stor lista på program som jag ska se och det kräver nog en vecka om jag ska hinna se klart alla. Jag får helt enkelt prioriera bort några.

Var nyss inne Räddajulen och röstade på min favotit i Alladinasken. Gör det du med. Tyvärr kommer nog inte den äckliga körsbär i likör försvinna för den ligge på 3.e plats. Lite förvånadsvärd för jag vet bara en som tycker om den och det är min farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0