Mysig filmkväll och släktträff

Sitter och väntar på Fia och Oliver, de kommer vilken minut som helst. Vi ska ha filmkväll och se filmen Public Enemies. Har hört att den ska vara väldigt bra och pappa rekomenderade den starkt.
Släkten var hemma hos mig idag, vi skulle fira min syster som blev 16 år idag. Så det var trevligt att träffa dem. Men nu är jag jättetrött. Var ju ute igår och firade Stefan så vi var väl hemma runt 3. Det är inte så sent men vi började med middag redan vid 6 så det kändes som klockan var jättemycket. Sen var det upp tidigt idag eftersom släkten skulle komma redan vid 2. Och då var man lite halvseg.

Nu ska jag förbereda lite för kvällen och umgår med krippe som har överskottsenergi. Får ta ut honom på en promenad eller skicka ut han på en spingtur.

Vill bara säga GRATTIS till min syster än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0