Proppen gick

Nu har vi precis kommit ut från bastun. Eller vi fick snarare inte basta längre för proppen gick så hela nedervåningen blev helt svart. Nu när det är mörkt ute så ser man inte mycket heller så det var bara att försöka hitta ficklampor. Nu har allt löst sig igen och Krippe var ute och böt propp så nu lyser det igen.

Fixade även min klänniung idag och har kommit rätt långt. Det enda som återstår är lite småsaker som måste sys för hand och ska även fålla klänningen i nederkant så den blir jämn och fin. Är lite tveksam till om jag ska ha den på nyår. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig och är inte helt nöjd med den. Men man kanske vänjer sig. Den är som sagt inte helt färdig så den kanske blir fin när den är klar. Småsaker kan göra mycket. Ska köpa en annan klänning ifall att denna inte blir bra så jag har en back-up plan.

Nu ska jag dricka en kopp te som min sötnos har gjort åt mig, sen ska vi sätta oss framför tv:n. Man blir rätt utmattad av att basta. Nu hoppas jag bara att förkylningen försvinner, den känns bättre nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0