Rent och fint

Nu är jag klar med allt. Eller tvätten är inte riktigt klar än men det tar ju ett tag att tvätta som ni vet. Jag har ioförsig inte duschat än men ska göra det om en stund. De gick snabbare än vad jag planerade. Fast allt blev inte riktigt vad jag tänkt. Jag skulle försöka rensa ur en bokhylla och en garderob men i bokhyllan lyckades jag bara få en hylla fri och i garderoben har jag inte åstakommit någonting. Hade planerat att garderoben skulle vara tom så att jag kan ställa in alla mina skor där så att de slipper ligga i en påse, för det mår dem inte bra av i längden. Men min bror har fortfarande kvar en massa skit här sen han flyttade och han lär ju inte hämta det heller så jag får försöka komma på en lösning till hur vi ska få bort det.

I ett tidigare inlägg skrev jag om att jag skulle komma på hur jag skulle få fint i mitt rum. Har fortfarande inte kommit på en lösning till det och det är verkligen svårt att komma på något. Jag har kollat igenom hela Ikea katalogen och hittat lite småsaker. Jag skulle vilja börja om från grunden. Måla om väggarna och tapetsera och bara byta ut all min inredning. Släng det gamla och in med det nya. Det skulle göra saken mycket enklare. Men som sagt, det är inte billigt och det är lite onödigt eftersom jag kanske ska flytta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0