Tandläkaren imorgon

Är fortfarande lite förkyld och har blödit näsblod stup i kvarten under hela min förkylning och tur nog så har jag klarat mig idag och hoppas på att det ska vara slut på det för det är as jobbigt.

Imorgon ska jag till tandläkaren så då vill man ju inte blöda näsblod i första taget. Ska upp tidigt för har tid redan klockan 09.15 imorgon bitti. Har inte gått upp tidigt på jättelänge så det kommer vara rätt segt men får gå hem och sova efter det om jag är trött. Annars ska jag se filmen The proposal som vi fick hem på posten för några dagar sen. Har hört att den ska vara jättebra så ser fram emot att se den och jag har höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den är kanon :)

2009-11-02 @ 20:05:47
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0