This is MY Song

Blev jätteglad när jag kollade på idol och Calle sjunger en av mina favoritlåtar. Your Song av Elton John. Jag började nästan gråta när jag hörde att han sjöng den för jag tycker att den är så fin. Varför jag gillar låten så mycket är för att jag älskar filmen Moulin Rouge. Jag skojjar inte när jag säger att jag säkert har sett den 100 gånger. En vecka hade jag Moulin Rouge nojja och såg den nästan varje dag i en hel vecka. Men vad gör man inte när de har så snygga skådespelare och bra musik. Älskar iallafall Your Song..


Ursäka att den inte börjar på en gång. Var den enda som fanns just då jag skrev detta inlägg. Den börjar runt efter 20 sekunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0