Tjejkväll :D

Har jobbat hela förmiddagen, kom hem för drygt en timme sen. Fick sluta lite tidigare så jag blev glad av det. Alltid skönt att komma hem tidigare än väntat.

Ikväll kommer min vännina Fia hit på en sleepover tjejkväll.. Ska bli kul för vi har inte riktigt haft tid att vara med varandra själva på sista tiden. Ska bli kul att få snacka av sig lite om vad som har hänt, snacka skit helt enkelt. Kolla på många filmer och käka en massa godis.
Har lovat att skjutsa och hämta mamma och pappa från en fest som de ska på ikväll så det känns bättre att ha någon som kan vara uppe med en för man vet aldrig hur sent det kan bli. Visserligen är min syster hemma men hon brukar alltid sitta uppe vid sin dator och snacka med hennes kompisar.

Nu ska jag och syster börja lite smått med min klänning som jag skrev om tidigare. Kommer att lägga in bilder senare på hur den blev..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0