Miss you :(

Det är under en längre tid man inser att man inte kan vara ifrån varandra mer än en vecka. Jag saknar min sötnos sjukt mycket och tanken att jag inte får se honom denna helg är helt overklig.
Hade tänkt att överraska honom på måndag genom att dyka upp helt oväntat eller något i den stilen, för trodde då att jag bara skulle jobba på söndag. Men fick mitt nya schema idag och det visar sig att jag jobbar mån, tis, ons också så det känns ju lite surt. Och det är ingen idé att åka till han på torsdag eftersom han kommer till Stockholm på fredag och det är inte världens billigaste att resa mellan Linköping och Stockholm. Så jag får helt enkelt stå ut en vecka till, hur nu det kommer att gå. Saknar han bara mer och mer för varje minut som går och det är j´vligt tufft. Omständigheterna från att ha bott 100 m ifrån varandra till att bo närmare 20 mil ifrån varandra går inte att beskriva. Detta är inget jag rekomenderar gott folk.

Miss you a lot. Love You hun bun <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0