En långsam kväll

Somnade kring 02.00 igår, det var lite sjukt för när jag kom hem från jobbet igår vid 20.00 så var jag helt slut. Men efter mat och sådant blev jag bara piggare och piggare tills jag nästan tvingade mig i säng. Det blev aldrig någon utgång igår vilket jag tyckte var väldigt skönt eftersom mina fötter värkte efter att ha stått i ca 9 timmar, men på ett annat sätt var det lite tråkigt. Det skulle vara kul att komma ut och dansa lite och komma ut lite bland folk efter denna tråkiga vecka som jag tillbringat hemma framför datorn och tv:n. Och framförallt att umgås med min bäste vän Fia för lite sjuka "Fia och Pärtan stunder" :).. Vi får helt enkelt ta och göra det någon annan gång, förhoppningsvis snart.

Dagen har väl annars sett ut som vanligt, vaknade imorse av att klockan ringde kl 10.00 och insåg hur skönt det var att ligga i sängen under ett varmt täcke. Men var tvungen att gå upp eftersom jag skulle jobba extra i 3 timmar. Efter det har tiden bara runnit iväg fram tills nu. Jag fattar inte varför tiden ska gå så sakta så fort klockan har slagit 21.00. Det finns inget mer att de fram emot, förutom att sova då men det är det lite för tidigt för. Men den är nästan för mycket att ringa någon för att hitta på något, om det förståss inte är förbestämt att man ska ha filmkväll eller gå på krogen eller något liknande. Så är det i allafall för mig. Fast skulle inte tacka nej om någon ringde och frågade ;)
Ska väl ta och terrorisera syrran lite och se om hon har lust att umgås lite, sen blir det ett telefonsamtal till pojken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0