Fullt upp

Har inte hunnit blogga så mycket idag. Gick upp runt nio imorse och tog det rätt lugnt innan jag skulle börja jobba. Gjorde en matlåda som blev en pastasallad med köttbullar. Efter det bar jag iväg till jobbet, Cyklade dit vilket var hur jobbigt som helst. Det sluttar upp och nerför hela vägen, aldrig någon plan väg, det var hur jobbigt som helst. Och för alla som inte vet så är min kondis inte den bästa och det gjorde det inte lättare med pappas cykel som är trög som fan. Bromsarna tar emot vid hjulen så det blir en aning trögare än vanligt.
Aja jobbade från 12-21 idag och nu är jag helt slut. Ska upp tidigt imorgon och jobba från 9-15, kommer hem tidigare imorgon så det är skönt. Hoppas även på att jag ska få min kjol imorgon som jag beställde från Stylebystars i förra veckan. Den är en aning försenad så är lite missnöjd med posten nu faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0