Irriterad?.. NEJ verkligen inte!

Nu fick jag svaret på varför jag varken får mitt paket eller min post. Jag är tydligen skriven hos posten i Jönköping. Jag adressändrade förut när jag bodde där nere men flyttade hem efter två veckor för att jag inte trivdes där nere och det jag skulle göra med adressändringen var helt enkelt att avbryta den och det gjorde jag. Därefter ringde jag till skatteverket för att se hur det gick med adressen och så och då var jag skriven i Tumba där jag alltid har bott så tänkte inte mer på de. Sen fick min syster ett samtal imorse om att jag har massa post nere i Jönköping och att mitt paket ligger där, så jag ringde upp dem och frågade om de kunde skicka upp den till mig, och det kunde dem. Allt utom paketet för man kan tydligen inte skicka upp paket för då kostar det med frakt och allt. Så jag måste tydligen komma ner och hämta paketet i Jönköping för jag åker ju verkligen dit varje dag och hämtar paket med lycka. Vafan, varför kan man skicka upp posten men inte paketet? så jävla idiotiskt. Hon kunde göra ett undantag och skicka upp paketet men då skulle jag få betala frakt och det har jag inget emot igentligen, bara att jag beställde min kjol fraktfitt och tyckte att det skulle vara skönt att slippa betala frakt. Men nu får jag lik förbannat betala den ändå och dessutom mer än vad den igentligen skulle kostat om det inte var fraktfritt. Så nu ska jag skicka ner ett litet kuvert med pengar till posten i Jönköping för att de sedan ska kunna skicka upp mitt paket. Har redan väntat på paketet i två veckor och kommer säkert få vänta på paketet i yttligare två veckor bara för att FOLK inte kan sköta deras jobb.
Just nu är jag jävligt förbannad och jävligt irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0